PORC

BLACK FRIDAY @ PORC

În 2016, cei de la brandul de streetwear PORC ne-au contactat pentru a pregăti campania de vânzări de Black Friday.

Problema: magazinul lor online n-a făcut faţă numărului de vizitatori la Black Friday 2015.

Pentru că nu-şi doreau ca istoria să se repete şi în 2016, au setat drept obiectiv principal scăderea timpului de încărcare şi optimizarea siteului pentru a permite un număr mare de utilizatori unici concomitent.

Am început cu un audit al siteului şi am făcut optimizările posibile.

Timpul de răspuns al serverului era foarte mare (82 de secunde), la fel şi timpul de încărcare a paginilor (109 secunde). Ceea ce echivala, practic, cu un site nefuncţional chiar la debutul campaniei de Black Friday.

Am analizat performanţele serverului, am făcut o estimare de creştere a traficului şi am ales un server potrivit pentru volumul de trafic aşteptat.

Deoarece mare parte dintre problemele de viteză erau cauzate de încărcarea simultană a paginii Home, am creat un nou Home, vizibil doar pe durata campaniei, care să nu fie conectat la baza de date, ci să aibă conţinut static (HTML).

Am monitorizat pe tot parcursul zilei (şi, mai ales, al nopţii) întreaga activitate, am fost în permanentă legătură cu clientul şi am reuşit să avem un uptime de 100% pe tot parcursul campaniei de reduceri.

Rezultatele nu au întârziat să apară:
  • creştere de 15% a numărului de vizitatori unici 2016 vs. 2015
  • scădere de 20% a bounce rate-ului 2016 vs. 2015
  • scăderea timpului de încărcare cu 68% 2016 vs. 2015
  • scădere a timpului de răspuns a serverului cu 99,46%! 2016 vs. 2015

Practic, am trecut de la un site care n-a mai funcţionat în momentele de încărcare maximă, la un site care a făcut faţă cu brio provocării.

Numări de vizite:

Timp de răspuns:

Numărul clienţilor fericiţi a crescut şi el, în concordanţă cu timpul de încărcare a siteului. Iar asta a dus la cel mai important rezultat: o creştere a veniturilor cu 30% faţă de anul precedent.

Black Friday 2017 se apropie cu paşi repezi. Dacă aveţi nevoie de ajutor în pregătirea campaniei din acest an, sau doriţi un audit tehnic, ne puteţi contacta prin formularul de mai jos.